Sunday, June 29, 2014

Špilmobil 2014


1 comment:

  1. Bok prijatelji, ja sam Jelena Mikovčić iz hrvatske. Nov sam ovdje, ne znam kako ovdje stvari funkcioniraju, ali ovdje sam pročitao dobre komentare i dodati ću malo svog života jer će biti korisno za mnoge od nas ovdje, u potrazi za odgovorima i rješavanjem problema odnosima. Bila sam u vezi s Avelom četiri godine, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju imam prema mužu, pitala sam ga o svemu što sam obećao, ali on je odbio. Objasnio sam problem svog odnosa s kolegom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći napraviti ljubavnu čaroliju kako bih doveo muškarca kući, ali ja sam žena koja nikada nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora, pokušao sam, kontaktirao sam bacača čarolija i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr. alaba je bacio čaroliju u zrak i svaki drugi pravopisni šarm u njegovom hramu u moje ime usred noći. Iznenađujuće, drugi dan bio je oko podneva. 16.00 Telefonirao sam s nepoznatog broja, nazvao me bivši suprug, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na moj telefonski poziv, vidjevši da je to moj suprug, vodili smo dug razgovor i rekao je samo da mu je žao . jer je sve bilo pogrešno, rekao je da želi da mu se vratim kako bih me toliko više volio. Bila sam tako sretna i otišla sam do njega, kako smo počeli sretno živjeti do danas. Od tada sam obećao podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje savršeno rade bez ikakvih nuspojava. Čvrsto namjeravam da netko za koga znam da ima problema u vezama može biti od pomoći takvoj osobi pozivajući se na nju jedinu stvarnu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla da riješim svoj bračni problem. e-pošta: dralaba3000@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako vam je potrebna pomoć u vezi ili na neki drugi način. ili ga možete kontaktirati na WhatsApp: +2349071995123
    kao:
    1) ljubavne igre se vraćaju izgubljenoj ljubavi
    2) Čarolija izgubljene ljubavi spajanje s bivšim
    3) Razvod
    4) Bračne uloge
    5) pravopisno vezivanje
    6) Razbijanje uroka
    7) Promocija uredske ljestvice
    8.) Želite biti trudni i roditi dijete.
    9) Želite zadovoljiti svog voljenog
    putem dralaba3000@gmail.com

    ReplyDelete