Tuesday, January 24, 2012

MOZAIK (22.1.2012)


Ove nedelje u klubu smo učili novi stih koji smo takođe i obojili, kao što možete videti. :) To je stih koji govori: "Ja sam pastir dobri i znam svoje ovce i moje mene znaju." Jovan 10:14. Pošto Elenka nije bila sa nama, nismo produžili, već smo ponavljali sve što smo naučili iz poslanice Jakova do sada.

Tento týždeň sme sa v klube učili nový verš, ktorý sme aj ofarbili, ako to môžete vidieť. :) To je verš, ktorý hovorí: "Ja som dobrý pastier, poznám svoje ovečky a mňa poznajú moje" Ján 10:14. Keďže Elenka nebola s nami, nepokračovali sme ale sme si opakovali to čo sme sa do teraz naučili z listu Jakuba.

This week, in our club, we learned a new verse, which we colored, as you can see. :) The verse reads: "I am the good shepherd. I know my sheep and my sheep know me." John 10:14. Since Elena was not with us this time, we did not go any further, but repeated everything we have learned so far from the letter of James.

No comments:

Post a Comment